THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, March 18, 2009

小説家の一生!!

これは一〇〇〇円札です。この人は小説家です。日本人はみんなこの人を知っています。彼はたくさん小説を書きました。1905年に"私輩は猫である"を書きました。そして有名になりました。この小説を書く前に、tokyo大学で英文学を教えていました。彼はイギリスへ英文学の勉強に行ったことがあります。有名になってから、教師の仕事をやめて、小説を書きました。1916年に亡くなった。。。。。。。。。。。

49歳でした!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hello Linda!
I just found ur blog!
Though i dun understand a single word in this post hahaha because i cant read japanese, but im just here to leave u a msg! haha!
Its been a long time since i last talk to u, but ofcourse i wont be able to talk to u/see u anymore since ur in japan hahah!
Anyways hope ur doing fine there =)
take care!

wei wen said...

haha yeah!
Miss u too!
Leave me a msg in my blog when ur coming back yea!